Definér viste produkter med vores produktfilter
REDUCERER UØNSKEDE FODERREAKTIONER HILLS DIET Z/D HUNDE.. HILLS DIET Z/D HUNDEFODER
10 KG
Pris pr. kg DKK 60,21
ALLERGIPROBLEMER/ ULTRA ALLER.. ALLERGIPROBLEMER/ ULTR..
HILLS DIET Z/D HUNDEFODER
(052742534107)
Få dette produkt regel-mæssigt & fragfrit leveret til markedets laveste pris og opspar altid 4% i bonus.
Abonnement Populær Fri fragt
Vejl. markedspris 669,00
DKK 602,10
VÆGTTAB OG VEDLIGEHOLDELSE RACER.. HILLS DIET METABOLIC.. HILLS DIET METABOLIC HUNDEFODER
12 KG
Pris pr. kg DKK 49,43
OVERVÆGT- TIL STØRRE/STORE RA.. OVERVÆGT- TIL STØRRE/S..
HILLS DIET METABOLIC HUNDEFODER
(052742209906)
Abonnement Fri fragt
Vejl. markedspris 659,00
DKK 593,10
VÆGTREDUCEREDE TIL HUNDE < 10 KG HILLS DIET METABOLIC.. HILLS DIET METABOLIC MINI HUNDEFODER
6 KG
Pris pr. kg DKK 73,35
VÆGTTAB OG REDUKTION VÆGTTAB OG REDUKTION
HILLS DIET METABOLIC MINI HUNDEFODER
(052742335414)
Abonnement Fri fragt
Vejl. markedspris 489,00
DKK 440,10

Hjælper mod sygdomme
Hill’s Prescription diet hjælper til med at modvirke en lang række af forskellige sygdomme. Her kan vi nævne problemer med urinvejene, problemer med huden, nyresygdomme, problemer med bevægelighed, mave/tarmsygdomme og problemer med overvægt. Hos Petworld-vet.dk kan du købe foder, som du ellers kun kan få hos dyrlægen. Og Hill’s er så sikre på deres produkter, at der gives 100% garanti – dvs. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage.

Urinvejsproblemer hos hunde
Blæresten er som regel en smertefuld oplevelse, som kan ramme den samme hund igen, også selvom de en gang er blevet opløst. Prescription Diet Canine mindsker risikoen for, at struvitkrystallerne danner sig igen. Samtidig er det med til at neutralisere de frie radikaler på grund af dets store indhold af antioxydanter.

Urinvejsproblemer hos katte
Blæresten er ligeledes en smertefuld oplevelse for katte. Hill's™ Prescription Diet™ c/d™ Feline Urinary Stress Chicken indeholder ernæringsmæssige stoffer, som mindsker risikoen for tilbagefald af symptomer på FIC (Feline Idiopathic Cystitis) med næsten 90%. Indeholder desuden stoffer, som mindsker stress hos katte – en velkendt risikofaktor for FIC. Opløser struvitsten på 2 uger. Stor smagelighed. Katte elsker smagen. Fås med kylling eller laks.

Leversygdomme hos hunde
Prescription Diet™ Canine l/d™ gives som ernæringsstøtte til hunde med leversygdomme, hvor leverfunktionen er nedsat. Det indeholder letfordøjelige proteiner, kulhydrater og fedt. Herved begrænses produktionen af giftstoffer og det mindsker overbelastningen af leveren.

Leversygdomme hos katte
Prescription Diet™ Feline l/d™ gives til katte med sygdomme I leveren, som forårsager nedsættelse af leverfunktionen. Foderet indeholder letfordøjelige proteiner, kulhydrater og fedt. Herved begrænses produktionen af giftstoffer og det mindsker overbelastning af leveren. Hjælper til med at uskadeliggøre de frie radikaler på grund af et højt indhold af antioxydanter. Aldeles velsmagende foder. Tørfoder og dåsefoder kan blandes sammen, alt efter din kats smag.

Vægtproblemer og diabetes hos hunde
Prescription Diet™ r/d™ Canine bruges til behandling af vægtproblemer hos hunde. Foderet har et lavt indhold af fedt og kalorier, som hjælper med tab af vægt. Det har et stort indhold af kostfibre, som giver en større mæthedsfornemmelse, så hunden ikke tigger. Desuden er det tilsat en aminosyre, som forbrænder fedt, samtidig med, at muskelmassen bevares.

Vægtproblemer og diabetes hos katte
Prescription Diet™ r/d™ Feline bruges til behandling af vægtproblemer hos katte. Foderet har et lavt indhold af fedt og kalorier, som hjælper med tab af vægt. Det har et stort indhold af kostfibre, som giver en større mæthedsfornemmelse, så hunden ikke tigger. Desuden er det tilsat en aminosyre, som forbrænder fedt, samtidig med, at muskelmassen bevares. Tørfoder og dåsefoder kan blandes sammen, alt efter din kats smag.

Tandpleje hos hunde
Prescription Diet™Canine t/d™ er med til at beholde tænderne sunde. Reducerer tandsten, plak og misfarvninger. Foderet indeholder fibre, som har en let slibende effekt på tænderne. Har endvidere et stort indhold af antioxydanter, som er med til at holde de frie radikaler i skak.

Tandpleje hos katte
Prescription Diet™Feline t/d™ er med til at beholde din kats tandsæt sunde. Reducerer tandsten, plak og misfarvninger. Foderet indeholder fibre, som har en let slibende effekt på tænderne. Hjælper desuden med at holde urinvejen sunde.

Hjerteproblemer
Prescription Diet™ Canine h/d™ giver kostmæssig støtte til hunde, som lider af hjertesygdomme. Mindre saltindhold i foderet bidrager til at undgå væskeophobning. Er tilsat organisk syre og aminosyre for at hjælpe hjertemuskulaturen. Antioxydanter neutraliserer de frie radikaler.

Sund hud hos hunde
Prescription Diet™ Canine d/d™ er med til at mindske uønskede foderreaktioner. Indeholder omega-3 fedtsyrer, som hjælper til en sund hud. Fås i flere smagsvarianter med indhold af laks, and eller æg og ris. Dette er ernæringskilder, som mindsker risikoen for allergiske reaktioner.

Sund hud hos katte
Prescription Diet™ Feline d/d™ er et foder, som er specielt sammensat til katte, som har foderallergi eller er intolerante overfor foder. Foderet er tilsat vildt og ærter. En sjælden sammensætning, men det mindsker risikoen for, at katte reagerer overfor denne kost. Ved hjælp af naturlige omega-3 fedtsyrer hjælper man katten med at få en sund hud. Bland gerne tør- og vådfoder sammen, alt efter hvad din kat bedst kan lide.

Vægtkontrol hos hunde
Prescription Diet™ Canine w/d™ hjælper din hund med at holde idealvægten vedlige. Indeholder kun lidt kalorier og fedt, men har til gengæld et højt indhold af kostfibre, som gør, at sultfornemmelsen mindskes. Er tilsat aminosyre, som hjælper på fedtforbrændingen, samtidig med, at muskelmassen beholdes. Stor smagelighed, som de fleste hunde vil kunne lide.

Vægtkontrol hos katte
Prescription Diet™ Feline w/d™ hjælper specielt til i forbindelse med behandling af vægtproblemer hos katte. Indeholder kun lidt kalorier og fedt, men har til gengæld et højt indhold af kostfibre, som gør, at sultfornemmelsen mindskes. Er tilsat aminosyre, som hjælper på fedtforbrændingen, samtidig med, at muskelmassen beholdes. Bland gerne tør- og vådfoder sammen, alt efter hvad din kat bedst kan lide.

Hvalpe i bedring
Prescription Diet™ p/d™ er et komplet foder, som bruges til hvalpe, når de er i bedring efter sygdom. Bruges til hvalpe, som vejer over 25 kg som fuldt udvoksede hunde. Styrker knoglevækst og led.

Bevægelighed hos hunde
Hill's™ Prescription Diet™ Canine j/d™ hjælper med til at forbedre bevægeligheden hos hunde indenfor en periode på 21 dage. Indeholder flere sunde næringsstoffer, bl.a. forskellige omega-3 fedtsyrer, som er med til at lindre ømme led og bevare brusklaget. Letter dermed hundens evne til at gå, løbe, lege og gang på trapper. Resultaterne er alle klinisk dokumenteret.

Bevægelighed hos katte
Hill's™ Prescription Diet™ Feline hjælper med til at forbedre bevægeligheden hos katte indenfor en periode på 28 dage. Indeholder flere sunde næringsstoffer, bl.a. forskellige omega-3 fedtsyrer, som er med til at lindre ømme led og bevare brusklaget. Letter dermed hundens evne til at gå, løbe, lege og gang på trapper. Resultaterne er alle klinisk dokumenteret.

Når alderen trykker din hund
Prescription Diet™ b/d™ Canine er et fuldfoder til hunde. Det ernæringsmæssige indhold støtter hunde, som viser ændringer i deres adfærd, når hjernen ældes. Indeholder specielle omega-3 fedtsyrer, som hjælper til at hjernefunktionen bevares, samtidig med, at indlæringsevnen hos ældre hunde bliver bedre. Fuldfoderet har et reduceret indhold af proteiner, salt og fosfor. Det gavner hjerte- og nyrefunktionen, som herved styrkes.

Hjælper ved behandlingen af sygdomme
Prescription Diet™ til hunde og katte er, som man kan se, et alsidigt foderprogram, som er en hjælp ved forskellige lidelser, som optræder hos hunde og katte. Hos Petworld-vet.dk finder du alle fodertyperne fra Hill’s Prescription Diet – og til markedets bedste priser.

Petworld-Vet.dk er et samarbejde mellem Petworld.dk og dyrlæge Jørgen Sandholm. Vores webshop er 100% dansk og med lager i Danmark. Dette giver dig sikkerhed og hurtige leverancer af kæledyrsartikler.

Læs om dyrlægen

PETWORLD VET
Søren Nymarksvej 27
8270 Højbjerg - DK
CVR: 31 41 20 48

Åbent hverdage 10.00 – 14.00
Telefon: 72 73 12 50
- Skriv til os
- Ris eller Ros os
- Anmeld os

PCI Compliance

Hurtig og nemt
Hurtig levering og nem hjemmeside at finde rundt i.
29. maj - Mia Larsen
Glad kunde.
Hurtig levering.Jeg har sparet 92 kr pr kg i forhold til at købe kattemaden hos dyrlægen.
30. maj - Dorte Lyngbæk

e-mærket er din garanti for sikker nethandel. Hos Petworld.dk går vi meget op i at du skal føle dig tryg når du handler, derfor har vi valgt at møde e-mærkets krav.